''Gewoon niet'' TAG

Hoi allemaal!
Vandaag ga ik de ''gewoon niet'' tag doen. Hierbij heb je geen vragen, maar categorieën. Bij elke categorie moet je iets opnoemen wat gewoon niet kan. Laten we snel beginnen!
Eten
Mosselen, slakken en dat soort dingen kunnen écht niet. Bah, z'n vieze substantie.

No? No.
Muziek
Liedjes waarvan 90 procent van de songtekst scheldwoorden zijn. Stop.

Kleding
Een wijd shirt met een wijde broek. Je lijkt zo echt op een aardappelzak, niet echt leuk dus.

"How About No" beanie.

Geuren
Rotte ei, stink sokken enzo.

Seizoen
Als ik moet kiezen, dan denk ik herfst. Ik vind alle seizoenen wel prima, maar herfst vind ik dan het minst leuk. Een wat sombere maand, ik weet het niet hoor.

NIIV | via Tumblr

YouTube
Video's met slecht beeldkwaliteit en geluidskwaliteit. Als je een slechten camera hebt, film dan niet voor op YouTube. Spaar dan alsjeblieft voor een goede camera en begin dan pas met filmen voor op YouTube.

McDonald's 
De salades van de McDonald's kunnen gewoon niet. McDonald's is een fastfood restaurant. Als je sla wilt ga dan ergens anders heen haha.

:D

Personen
Na-apers, na-doeners, copycats of hoe je ze ook wilt noemen. Mensen die anderen als het waren kopiëren kunnen echt niet. Als iedereen hetzelfde zou zijn was het zo saai. Ontwerp je eigen stijl mensen!

Party
Te weinig hapjes en drankjes op een feestje. Ook te weinig zitplaatsen of zoiets is een blunder. Nodig dan wat minder mensen uit, maar alsjeblieft heb gewoon genoeg dingen.

Bedankt voor het lezen!

Liefs Ayesha
Alle afbeeldingen zijn van Weheartit.com

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 reacties:

Een reactie posten