The Three Things TAG

Hiii allemaal!
Vandaag staat weer een tag op de planning, om precies te zijn de ''The Three Things'' tag. Een leuke tag waardoor je mij beter leert kennen. Laten we beginnen!

YouTube: https://www.youtube.com/TutorialesBelenn | via Tumblr
Drie dingen in mijn tas:
-Tissues; om uitgelopen mascara weg te vegen, geknoeide drinken op te vegen of simpelweg je neus te snuiten.
-Flesje water; voor als ik dorst hebt (duh). Dit is altijd handig want soms is er geen winkel in de buurt waar je drinken kan kopen. Je bespaart natuurlijk ook al die euro's die je normaal uit zou geven aan drinken. Pluspunt!
-Parfum; tja wat kan ik hierover zeggen. Ik vind het gewoon chill om lekker te ruiken.

Drie dingen op mijn bureau:
-Weekplanner; ik schrijf hierin alles op wat ik moet doen per dag. Als ik dus even niet meer weet wat ik moet doen kan ik spieken op mijn weekplanner.
-Foto's; die heb ik hangen aan mijn whiteboard die aan mijn bureau vastzit. Ik vind het superfijn om even naar leuke foto's te kijken als ik een break heb van leren of zoiets. En de foto's staan ook gezellig.
-Pennenbakje; om te kleuren/markeren/iets te versieren, maakt niet uit. Gewoon altijd handig. :)



Drie favoriete meubelen bij mij thuis:
-Spiegel; puur omdat'ie zo mooi is. Ik heb z'n lange zilveren spiegel met een mooie sierlijke print erin gegraveerd (van de Xenos). I love it!
-Bank; omdat het een echte prinsessenbank is. Er zitten namelijk diamantjes in onze bank.  En wie houdt nou niet van diamantjes?
-Dressoir; want hij is prachtig. Het is een wit-stenen dressoir met weer sierlijke dingen erin
gegraveerd.

Drie favoriete fruitsoorten:
-Aardbeien; omdat je er veel mee kan. Gewoon opeten, in een smoothie, op een taart of wat dan ook, maar het blijft altijd lekker.
-Watermeloen; omdat het gewoon super lekker is.
-Appel; omdat ik het elke dag eet maar toch altijd even jammie is. Ja ik weet het, simpelste fruitsoort ever, maar toch heerlijk.

yuum; watermelon my luuvh aw 💞 summer foods 😌

Drie blogs die ik dagelijks bezoek  die ik erg leuk vind:
(de vraag verandert want ik bezoek blogs niet dagelijks)
-Lifesplash.nl; want ik vind de lay-out zo mooi. Door de lay-out bezoek ik die blog steeds maar meer haha.
-Teske.nl; want hier vind je veel persoonlijke artikelen, wat ik zelf leuk vind.
-Disfordazzle.nl; want Diana (van wie de blog is) is z'n coole chick. Ik vind Diana echt goals, haar blog is ook goals.

Drie liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg:
-Laten gaan van Monica Geuze; omdat het een heerlijk Nederlandstalig nummer is waar je lekker mee kan zingen.
-Stitches van Shawn Mendes; omdat het een mooi nummer is en Shawn's stem echt prachtig is.
-Good for you van Selena Gomez; omdat het niet moeilijk is om 'm mee te zingen en de tekst is makkelijk. Ook vind ik de beat gewoon tof.



Drie dingen waar ik op dit moment aan denk:
-Mobiel opladen; want hij is 1 procent oeps.
-Vakantie Suriname; want daar ga ik heen over minder dan een week.
-Kamer opruimen; omdat het echt een bende is en ik haat het om te slapen en dan wakker te worden in een rommelige kamer.

Drie bloggers met een leuke persoonlijkheid:
-Aimée van deze blog; omdat ze zo lief en vrolijk is. Maar vooral omdat ze zo echt is.
-Vera van deze blog: omdat ze simpelweg zo lief is. Echt te lief gewoon.
-Mascha van deze blog; omdat ze zo grappig is en wederom weer lief. Lieve mensen winnen haha.

Drie favoriete sporten:
-Voetbal; om te spelen mwah maar om te kijken vind ik het de leukste sport.
-Dansen; omdat ik het 6 jaar heb gedaan en het nu toch wel een beetje mis. Dat betekent dat ik het toch nog wel leuk vind haha.
-Tennis; niet omdat ik het leuk vind om te doen of omdat ik het goed kan (absoluut niet). Maar omdat het zo leuk is om te kijken op tv. Z'n tenniswedstrijd is echt tof.



Drie dingen waar ik gelukkig van word:
-Oude herinneringen; foto's van vroeger, muziek van vroeger of een oude serie (het huis Anubis, wat ik nu weer kijk). Daar word ik echt gelukkig van als ik die weer zie/bekijk.
-Als mijn haar + make-up goed zit; omdat ik me dan fijn voel en zekerder de straat op loop.
-Complimentjes; omdat het ik het zo lief vind van mensen en het voelt heel fijn om een complimentje te krijgen. Maar ook complimentjes geven en zien dat de ander blij wordt maakt me gelukkig.

Drie favoriete quotes: (op dit moment)
-Everything I wanted but nothing I'll ever need.
-Slay them with succes.
-Are you green and growing or ripe and rotting?

Drie vakantiebestemmingen:
-Spanje; omdat een vakantie daar altijd leuk is.
-Londen; omdat het mijn favoriete stad is en ik helemaal in een trans om me heen kijk doordat alles zo mooi is als ik daar ben.
-Dubai; omdat dit een van de mooiste plekken op aarde is en ik daar echt een vakantiegevoel kreeg.



Drie dingen die ik dit jaar wil doen:
-Naar Londen toe gaan; omdat ik de stad echt mis. Ik ben daar 3 jaar niet geweest.
-Naar een pretpark toe gaan; omdat het daar altijd puur plezier hebben is.
-Bloggen; omdat ik het super leuk vind maar te weinig doe.



Dit was 'm dan! Sorry als het einde een beetje afgeraffeld overkomt (hopen van niet) maar dit komt omdat ik nu erg moe ben. Het is nu kwart voor elf in de avond, op zondag (vooruit schrijfertje) en ik ben echt kapot gewoon. Ik wilde toch dit artikeltje afmaken en inplannen zodat ik met een gerust hart kan slapen. Dat kan nu gelukkig. :)

Heel erg bedankt voor het lezen. En tot morgen!

Liefs Ayesha.
Alle afbeeldingen zijn van weheartit.com

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 reacties:

Een reactie posten