Schoolreisje Keulen // Kölner Zoo, shoppingtime

Hoi allemaal! 
Ik was afgelopen dinsdag naar Keulen geweest in Duitsland. Dit was een schoolreisje. Het was een leuke dag en het was super gezellig met mijn klas. 

In dit artikel geef ik jullie een idee hoe mijn dag eruit zag. Dit doe ik met behulp van foto's. :) 

School trip bus
De dag begon al om 6:00 uur voor mij. Ik stond op en maakte me klaar voor de dag. Om 7:15 uur vertrok de bus van mijn school naar Keulen. Toen we om half 10 aankwamen gingen we naar de dierentuin: Kölner Zoo. Daar heb ik deze foto's gemaakt:



Ik liep samen met een groep vriendinnen de dierentuin rond. Het was gezellig. Om 13:00 liepen we met de klas naar her centrum van Keulen, bij de Dom. We liepen langs de Rijn en het was erg mooi. Kijk maar:


De Dom was indrukwekkend doordat het z'n groot gebouw is.


Je kon als je wilde ook binnen in het gebouw kijken. Dit kostte wel wat geld. Wij hadden ervoor gekozen dit niet te doen omdat we liever het geld uitgaven in het centrum bij de Primark bijvoorbeeld haha. En we wilde onze vrije tijd er niet aan opmaken. Van 13:30 uur tot 16:30 hadden we vrije tijd. Een groepje vriendinnen en ik gingen eerst naar de Mc Donald's om te eten. Daarna shoppingtime!


Na het shoppen ging ik samen met een vriendin nog een milkshake drinken en toen was het al tijd om te gaan. In de bus sliepen we half en luisterde we muziek. Toen ik thuis was, was ik bek af. Dat betekent maar 1 ding; het was super leuk! 

Oh en als jullie een artikel willen waar ik mijn geshopte spulletjes laat zien, laat het even weten in de reacties! Ik denk dat het wel leuk is z'n shoplog in een artikeltje. 

Bedankt voor het lezen en tot morgen! 

Liefs Ayesha

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 reacties:

Een reactie posten