Review Max&More mascara (maximum volume fake lash effect)

Hoi iedereen!
Vandaag heb ik weer eens een review voor jullie. Ik ga een mascara testen die ik bij de Action heb gekocht. Lees je mee voor de review?


Ik heb de maximum volume fake lash effect mascara gekocht van het merk Max&More. De mascara is waterproof en heeft een extreme zwarte kleur. Zo ziet de verpakking eruit:


Verder geen gekke ingrediënten dus dat is mooi haha.


Hier zie je dat het dus waterproof is.

Minpunt 1: de verpakking is zo klote. Als je 'm opentrekt krijg je dit. Niet chill.

Maar de verpakking boeit verder niet veel, het gaat ten slotte om de mascara zelf! Zo ziet de mascara eruit.



Het borsteltje zag er goed uit. Dikke borsteltjes werken meestal bij mij.

Zoals je kan zien zijn de haartjes van het borsteltjes steeds in groepjes dicht bij elkaar met een ruimte ertussen.

All black!

Dit is de mascara met het borsteltje erin. Ik vind de mascara erg lijken op de Maybeline mascara's.  Wel een mooie verpakking verder.



Zo zien mijn wimpers eruit zonder mascara:




Zo zien mijn wimpers eruit met de Max&More mascara:



 Zier er best goed uit toch! Alleen door het borsteltje met de ruimtes ertussen krijg ik een spinnenpoot effect bij mijn wimpers. Dus als die ruimtes opgevuld waren was de mascara veel beter.
Nou, laten we de mascara nu bij mijn wimpers van mijn andere oog opdoen. Dit keer krul ik mijn wimpers eerst (met een wimperkruller van de Action).

Wimpers zijn gekruld en nu de mascara opdoen! Zo ziet het dan eruit:

Met gekrulde wimpers zien mijn wimpers er veel langer uit. Helaas heb ik ook hier spinnenpoot wimpers.

Waar te koop? Action
Hoeveel kost het? 0,90 cent

Conclusie.
Ik raad je de mascara aan als je van een spinnenpoot effect houdt. Met het borsteltje van de mascara krijg je namelijk z'n effect dat je wimpers aan elkaar plakken en ''groepjes'' vormen.  Ikzelf ben hier geen fan van dus zou ik de mascara niet opnieuw kopen. Wel maakt de mascara je wimpers lang en is het ook echt waterproof. Ik zeg, het is het proberen waard geweest van die 90 cent dat ik er voor betaald heb.

Ik hoop dat je het artikel leuk/handig vond. Tips zijn altijd welkom!

Volg je me even op Bloglovin? Dat kan heel makkelijk door op de zwarte knop hiernaast te klikken >>>>
of klik hier voor mijn account

Waarvan wil jij nog een review? En weet je nog leuke ideeën voor artikelen? Laat het weten in de reacties!

Liefs Ayesha

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 reacties:

Een reactie posten