My favorite red carpet looks // Teen Choice Awards 2015

Hi iedereen!

Afgelopen zondag waren de Teen Choice Awards weer aan de gang. Ik hou van award shows. En dat komt vooral door de red carpet looks van alle beroemde sterren. Dit keer vond ik het eigenlijk tegenvallen. Ik vond de looks van de sterren niet echt wauw. Ik heb toch 5 looks kunnen uitkiezen die ik wel mooi vond. In dit artikel deel ik dus mijn favoriete red carpet looks van de Teen Choice Awards 2015. Dus lees je mee?

1. Bella Thorne
De laatste tijd ben ik al een beetje een fangirl van haar.  Op Instagram plaatst ze de mooiste foto's en ze is ook echt een inspiratie voor mij. Toch vind ik haar look hier niet geweldig, maar wel gewoon mooi.Tja, Bella Thorne staat alles wel mooi. Haren wavy los, kort jurkje (die volgens mij wel wat langer mocht) en een clutch. De hakjes die ze aan heeft vind ik chic, het maakt de look af.
 
2. Emma Roberts
Haar jurk is prachtig! En ze geeft ook alle aandacht aan haar jurk, door geen sieraden of opvallende schoenen te dragen. Haren lekker naar achter, maar wel los. Goed gedaan Emma!


3. Lea Michele
First things first: HAIR ON POINT! Schattig jurkje en leuke schoenen erbij. Leukleukleukleuk. <3


4. Sarah Hyland
Classy two-piece heeft ze aan. Simpel maar cute.


5. Zendaya
She never lets me down. Altijd een geweldige look. Eén minpuntje, het haar. Los haar of een hoge staart zou mooier zijn geweest bij de look.


Als ik 1 woord zou moeten kiezen om alle looks te beschrijven, zou ik simpel kiezen. Gewoon hun kleren aan, basic make-up, niks speciaal met het haar en bijna geen sieraden om. Maar hey, less is more huh?!

Welke van deze 5 red carpet looks vind jij het tofste? Of heb je een andere favoriet, die hier niet bij staat? Laat het me weten in de reacties! 

Liefs Ayesha
Afbeeldingen zijn niet in mijn bezit. Ik heb ze via Google afbeeldingen gevonden. Rights to the owners.

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 reacties:

Een reactie posten