Gezicht shapen/contouren

Hoi iedereen!
Als je je gezicht wat ronder, hoekiger, smaller of wat anders wilt laten lijken, kun je met make-up shapen/contouren. Met gebruik van lichte en donkere kleuren kun je je gezicht heel anders laten lijken. Ik heb er niet echt veel ervaring mee, daarom deel ik in dit artikel afbeeldingen met tips en voorbeelden van hoe het contouren nou eigenlijk moet. Ik hoop dat jullie er iets mee kunnen!


Tips ♥ | via FacebookUntitledBeauty tip 💞✌👌😍💄Blush certo 👌Contouring😍❤️Amrezy 💋💄WomanFashion Climaxx στο Instagram: "Contour Contouring is the new photoshop.. | via TumblrMakeup Follow Queen of sweden ♡♡♡♡Make up

Wat heb je nou eigenlijk nodig voor het contouren van je gezicht? En moet het veel geld kosten? Deze vragen worden allemaal beantwoord in dit artikel van beautylab: Budget shapen artikel (van Beautylab.nl)

Normaal gebruik ik wat kleinere afbeeldingen in mijn artikelen. Maar ik dacht dat zulke grotere afbeeldingen wat fijner zouden zijn zodat je goed kan zien waar je moet contouren en waar niet. Vinden jullie zulke grotere afbeeldingen fijner dan die ik normaal gebruik? Of houden jullie meer van kleinere of juist nog grotere? Laat het me weten in de reacties! :)

Bedankt voor het lezen!

Liefs Ayesha
Alle afbeeldingen heb ik van de site weheartit.com afgehaald. Geen 1 afbeelding heb ik zelf gemaakt of is in mijn bezit. 

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 reacties:

Een reactie posten