bijna zomervakantie, video's?!, geheime bestemming, toetsweek

Hallo allemaal!
Hoe gaat het met jullie? Met mij gaat het top! Ik hou zoveel van dit lekkere zomerse weer. Ik geniet volop in de zon. Enige nadeel is dat het toetsweek is en moet ik dus ook veel leren. Maar goed, na dit weekje is het al bijna zomervakantie!

Ik ga zelf op vakantie en in het vliegtuig ga ik video's bewerken. Een One Direction concert filmpje en een 5 Seconds Of Summer concert filmpje. Als jullie het leuk vinden om te zien kan ik die ook online gooien op mijn blog. Ook ga ik filmen op vakantie en die video komt sowieso op mijn blog. Ik zeg nog niet waar ik op vakantie ga want dat is een verrassing! Ik zeg alleen dat ik drie weken weg ga naar een heerlijk warm land. En het land ligt niet in Europa. Als je wilt weten waar ik op vakantie ga moet je dus mijn blog in de gaten houden voor de video! (Of volg me op Twitter/Instagram daar vertel ik het ook!)

Als jij ook toetsweek hebt, zet 'm op! Ik geloof in je. Je kan het! Hard work pays off!

Laat me vooral weten wat jullie bezighoudt op dit moment en wat jullie gaat doen in de zomervakantie. Vind ik super leuk om te lezen. :)

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog, voor het lezen van dit artikel en voor alles eigenlijk. Ik hou van jullie. Tot snel!

Liefs Ayesha

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 reacties:

Een reactie posten