Mijn iPhone 5 cases stash! // zie al mijn telefoonhoesjes

Hallo allemaal!
Vandaag ga ik jullie al mijn telefoonhoesjes laten ziet. Ik heb zelf de iPhone 5 (de zwarte kleur). Toen ik mijn iPhone net had kocht ik er veel hoesjes voor. Maar de laatste paar maanden koop ik niks meer omdat ik over ongeveer 2 maanden een andere telefoon ga kopen. Mijn abonnement is dan verlopen. Ik heb twee jaar met deze telefoon gedaan en dat vind ik wel genoeg haha.

Maar goed, lees je verder om al mijn hoesjes te zien?

Flipcases.
Ik heb maar 1 flipcase en dit was toevallig ook mijn allereerste hoesje. Dit hoesje heb ik dus ook al bijna 2 jaar, vandaar de beschadigingen eraan.



Waar gekocht? De zwarte markt.
Hoeveel kost het? 10 euro.

Siliconen hoesjes.
Hiervan heb ik er vier. Laten we beginnen met deze mintgroene.



 Waar gekocht? Primark.
Hoeveel kost het? 2 euro.

Dit popcorn-hoesje is erg beschermend voor mijn iPhone. En hij is cute!



 Waar gekocht? Gekregen dus ik weet het niet sorry!
Hoeveel kost het? ^^

Een ijsbeer-hoesje, hoe leuk! Wel vind ik het raar om nu in de zomer hiermee te lopen haha...



 Waar gekocht? Gekregen dus ik weet het niet sorry!
Hoeveel kost het? ^^

Dit hoesje vind ik zo leuk dat ik er zelfs een naam voor heb verzonnen hahaha.  Dit hondje heet namelijk Pip. Voel de liefde :D



Waar gekocht? Primark.
Hoeveel kost het? 4 euro.

Hardcases.
Ik hou van hardcases! Deze vind ik het aller aller fijnst! Helaas zijn ze niet zo beschermend. Het scherm van mijn iPhone is namelijk 2 keer gebroken toen ik 'm had laten vallen. Alle twee de keren had ik een hardcase om. Conclusie: hardcase hoesjes zijn niet beschermend, wel heel leuk en mooi.

Dit hoesje met nep studs (studs zijn namelijk niet plat) is best simpel maar wel tof.


 Waar gekocht? New Yorker.
Hoeveel kost het? 1 euro!!!!!

Dit hoesje van Kensington is een miskoop. Het leer ging er na 1 dag al af. Dus heb ik het maar gelijmd maar het ziet er niet meer mooi uit. Jammer!
                                          (sorry voor het touwtje van mijn camera oeps!)


 Waar gekocht? Big Bazar.
Hoeveel kost het? 3 euro.

Misschien weten jullie al dat ik verliefd ben op de stad Londen. Dan snap je zeker ook wel dat ik dit hoesje heel heel heel leuk vind. Helaas wel een beetje kapot aan de zijkanten.


 Waar gekocht? www.miniinthebox.nl
Hoeveel kost het? 1 euro.

Hier zie je een 3D hoesje. Als je het hoesje beweegt, bewegen de vlindertjes mee (als je snapt wat ik bedoel). Ik heb geprobeerd het te laten overkomen op foto, alleen dit ging een beetje moeilijk.




 Waar gekocht? Big Bazar.
Hoeveel kost het? 2 euro.

Dit hoesje is super mooi en chic. Zoals je ziet is het een beetje, ja hoe zeg je dat, doorschijnend? In in ieder geval, het hoesje is niet helemaal dicht, waardoor het ook totaal geen hoesje is om je telefoon mee te beschermen. Je ziet het wel op de foto's.


 Waar gekocht? www.miniinthebox.com
Hoeveel kost het? 0,80 cent. (omg!)

Dan het hoesje waar ik de meeste complimentjes van heb gehad. Dit hoesje met madeliefjes en glittertjes. Love it!


 Waar gekocht? Claire's.
Hoeveel kost het? 5 euro.

Dit is een dubbelhoesje. Je hebt een hardcase en een siliconen-hoesje. Die doe je op elkaar zodat je leuke rode randjes ziet bij de panterprint. Dit hoesje is ook ultra beschermend en cool haha. Je kan trouwens alleen het rode deel los als hoesje gebruiken, maar het panterprint deel past niet los op de iPhone 5. De hoesjes horen bij elkaar, ik heb ze samen gekocht.




Waar gekocht? New Yorker.
Hoeveel kost het? 1 euro!

Plastic-hoesjes.
De laatste categorie alweer! Hiervan heb ik 3 hoesjes.

Een basic zwart hoesje kan natuurlijk niet ontbreken in mijn stash. Die roze vlek op het hoesje is nagellak oeps!


 Waar gekocht? Action.
Hoeveel kost het? 1,80 euro.

Precies dezelfde als hierboven heb ik gekocht maar dan in het felroze. Met dit hoesje heb ik geëxperimenteerd. Eerst had ik er met stift ''I don't care'' opgeschreven. Toen vond ik het lelijk en had ik er krijtbord-stickers opgeplakt. Nu heb ik een krijtbord-hoesje lol.


 Waar gekocht? Action. (krijtbord-stickers ook)
Hoeveel kost het? 1,80 euro. (krijtbord-stickers 80 cent)

Mijn laatste hoesje is een schattig uiltje! Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit hoesje maar 2 keer om heb gehad. Ik vind hem een beetje kinderachtig, maar toch ook weer leuk. Van vinden jullie van dit hoesje?


Waar gekocht? Primark.
Hoeveel kost het? 2 euro. (samen met muziek oortjes met uiltjes erop)

Dit waren al mijn hoesjes! Laat zeker weten in een reactie hieronder welk hoesje jij het leukst vindt.
Oh en als jullie een ''what's on my iPhone'' artikel willen, laat dat dan ook weten. Dan kan ik al mijn Apps behandelen die ik op mijn iPhone heb staan. Ik heb meer dan een half jaar geleden al mijn favoriete Apps van dat moment gedeeld. Klik hier voor het artikel.

Nog 1 ding. Zie jij welk hoesje er ontbreekt op de afbeelding hieronder? Het is dezelfde afbeelding die in het begin staat.

Bedankt voor het lezen en tot morgen!

Liefs Ayesha

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 reacties:

Een reactie posten