Dankjewel voor de 1000+ views! // lekker kletsen

Hallo iedereen!
Dankjewel. Dankjewel voor het bezoeken van mijn blog. Dankjewel voor het klikken op artikelen. Dankjewel voor het lezen van artikelen. Heel erg bedankt. Want door jullie, heb ik de 1000+ pageviews gehaald en dan ben ik super blij mee!
Ik weet niet zo goed wat ik wil met dit artikel. Ik denk dat het gewoon een beetje geklets word. Ja, lekker kletsen met jullie, daar heb ik zin in!

Merci, tanken you , danke , gracias


Het is vandaag woensdag. Als jullie dit lezen is het zaterdag. Dan ga ik op vakantie naar *tromgeroffel* Suriname! Suriname ligt in  Zuid-Amerika, dus lekker warm weer daar. Ik heb er onwijs veel zin in. Ik moet nog even kijken hoe ik het doe met artikelen. Ik hoop dat ik op donderdag en vrijdag nog wat artikelen vooruit kan schrijven en inplannen. En ik hoop dat ik in Suriname nog wat kan doen aan mijn blog. Alleen ben ik bang dat het internet daar niet zo chill is. Dus al er geen artikelen online komen weten jullie waarom! Maar ik ga proberen van wel.
Nature of Suriname❤
Waterfall in Suriname❤Surinam in South America : On the other side of the river is France !

Trouwens, ik heb nog niet eens verteld dat ik vakantie heb. Woehoeee 6 weken geen school! Vandaag (voor jullie afgelopen woensdag) was de laatste dag school. Ik moest mijn boeken inleveren en mijn rapport ophalen. En natuurlijk al mijn vriendinnen een knuffel gegeven want die ga ik voor een lange tijd niet zien. Toch heb ik het gevoel van vakantie niet. Ik weet eigenlijk niet hoezo. Misschien omdat het pas de eerste dag is dat ik vakantie heb of zoiets? Ach ja, het zal wel. Ik vind het toch super chill of ik nou een gevoel heb of niet.

Laat me weten of jullie al vakantie hebben. En wat jullie in de vakantie gaan doen. Heb ik wat te doen als ik in het vliegtuig zit haha.

Ik heb dus Bloglovin aangemaakt. En wil je me daar opvolgen? Klik op de knop hiernaast of op deze link: bloglovin ayeshamahabier
Ik hoop echt dat ik wat volgers krijg op Bloglovin. Het lijkt me namelijk supertof om mensen te hebben die echt je blog volgen. Dus als je elke keer artikelen wilt zien van mij, volg me er zeker op.

Dankjewel voor alles. Tot morgen!

Liefs Ayesha
Alle afbeelding zijn van weheartit.com Geen 1 is in mijn bezit.

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 reacties:

Een reactie posten