De leukste artikelen op mijn blog (met linkjes)

Hoi allemaal!
Ik heb inmiddels al 67 artikelen online staan op mijn blog. Ik ben er best wel trots op! Ik beloof jullie dat het honderdste artikel speciaal zal zijn. Maar goed, terug naar mijn verhaal. Ik snap het dus wel als je niet alle artikelen van mij hebt gelezen omdat je geen zin hebt om door heel mijn blog te scrollen. Ik heb een oplossing hiervoor! In dit artikel plaats ik linkjes van de leukste artikelen die al online staan op mijn blog. Ik vertel er ook nog even kort bij wat voor artikel het is. Zo heb je wat te doen in je vakantie!

Gloriously | via Tumblr


1. Mijn eerste artikel! 
Oké dit is misschien niet een heel leuk artikel, maar wel even grappig om te lezen. Dit is namelijk, zoals de titel ervan al zegt, mijn eerste artikel. Op 10 januari 2014 kwam mijn eerste artikel online. Ongeveer 1,5 jaar geleden dus. Leuk weetje: mijn blog bestond toen al een half jaar. In dat half jaar schreef ik wat artikelen vooruit en knoeide ik veel met mijn lay-out.

2.Tips voor in de zomervakantie.
Het is nu zomervakantie dus dit komt handig uit! Het hele idee van de categorieën veel geld, weinig geld en weinig geld vind ik best wel leuk bedacht al zeg ik het zelf haha.

3. One Direction TAG
Een hele leuke tag om te doen als 1D fan maar ook een van de artikelen met de meeste views. Het is dus een tag met vragen zoals wanneer ik fan ben geworden van One Direction en wie mijn favoriet is.

Cute


4. Red Carpet Looks, MTV EMA
Dit was het eerste artikel waar ik echt keilhard aan gewerkt had. Het kostte namelijk veel tijd en moeite om foto's op te zoeken waar je de oufits van de celebrities goed zag. Ook moest ik de foto's goed bekijken en een beschrijving en cijfer geven. Kostte dus wat moeite maar het was het zeker waard. Ik vond het namelijk super leuk om dit artikel te maken.

5. Lifehacks
Dit is een artikel vol tips om het leven net iets makkelijker te maken.

6. Een dag uit mijn leven #1
Ik vond het heel leuk om 1 hele dag lang foto's te maken van wat ik doe of wat ik eet. Zo konden jullie zien hoe een dag uit mijn leven eruit ziet. Ik zit nu te denken en eigenlijk zou ik dit vaker moeten doen. Laat me weten of jullie een artikel zoals deze leuk vinden.

The View, New York Apartments  | via Tumblr

7.Lekker kletsen #3 / update, boeken series
Voor als je van persoonlijke artikelen houdt waar gewoon een beetje gepraat wordt over random dingen. Hier kun je ook tips vinden van boeken en series.

8. Schrijven, bloggen, geen artikelen, wat?! // I EXPLAIN EVERYTHING, IK LEG ALLES UIT
Slaat voorhoofd. De titel is totaal niet te lang hoor. Echt een super korte titel. En ook steel ik even de taak van Google Translate zoals je ziet in het tweede stukje van de titel. Maar goed, het artikel zelf is opzicht wel chill. In dit artikel leg ik haarfijn uit waarom er soms geen artikelen online komen. Dus ik raad je zeker aan om dit artikel te lezen!!!

9. Kleancolor Miniature Vanity Set // Travel Makeup Pallette
Een van de eerste make-up reviews op mijn blog! Een review schrijven vind ik zo zo zo leuk! Deze review gaat over een make-up palletje van Kleancolor.

10. 15 dingen die niemand vraagt TAG
Ik hou van deze tag. De meest random vragen ever. Hierdoor leer je me toch wat beter kennen.



11. Instagram TAG
In dit artikel vind je mijn antwoorden op vragen over Instagram. Grappig om terug te lezen want als ik de tag nu zou doen zouden sommige antwoorden van mij anders zijn.

12. Mijn to-do list
Dit vind ik eigenlijk best wel een grappig idee. Gewoon even mijn to-do list met jullie delen. Ik ga dit denk ik nog een keer doen.

13. Get to know me TAG
De naam van de tag zegt het eigenlijk al, maar dit is dus een tag met vragen die ik beantwoord waardoor je me beter leert kennen. Dus ken je me nog niet goed? Lees dit artikel!

14. Succes // motivatie om succesvol te worden
Dit is een artikel vol quotes over succes en om in jezelf te geloven en niet op te geven. Pak dit artikel erbij als je motivatie nodig hebt!



















15. Let's laugh! // grappig plaatjes en teksten
Als je een beetje ''Tumblr humor'' hebt dan vind je dit artikel vast wel leuk. In dit artikel vind je namelijk grappige plaatjes en teksten.

16. Mijn iPhone 5 cases stash! // zie al mijn telefoonhoesjes
Aanrader als je nieuwe telefoonhoesjes nodig hebt! Want misschien krijg je inspiratie wat voor soort hoesje je wilt kopen of waar je ze kan kopen.

Zo pffff. Ik heb heel mijn blog doorgespit voor de leukste artikeltjes! Ik hoop dat jullie ze ook leuk vinden. :)

Bedankt voor het lezen. Tot morgen!

Liefs Ayesha
Alle afbeeldingen zijn van weheartit.com. Geen 1 is in mijn bezit.

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 reacties:

Een reactie posten