Nieuwe lay-out! // waarom, hoe & problemen HELP

Hallo iedereen!
Vandaag heb ik een grote mededeling voor jullie, waar jullie waarschijnlijk al wat van gemerkt hebben. Ik heb een nieuwe lay-out op mijn blog! In dit artikel vertel ik onder andere waarom ik een nieuwe lay-out heb en hoe ik het heb veranderd. Dus lees je weer mee?

YAAAAAY! IK HEB BLOGLOVIN! Willen jullie me alsjeblieft volgen op Bloglovin? Dat kan simpel door op de knop rechts (onder ''about me'') te klikken. Of je kan op dit linkje klikken en me volgen: bloglovin ayeshamahabier



Waarom heb ik een nieuwe lay-out?
Ik vond mijn vorige lay-out heel leuk. Alleen ik vond 'm niet zo goed passen de artikelen die ik schrijf. Ook paste de lay-out niet bij mijzelf meer. Ik wilde iets meer girly's, classy maar ook moest het rustig zijn (dus veel wit). Ik heb z'n lay-out gevonden en ik ben er super blij mee.

Hoe heb ik mijn lay-out veranderd?
Ik heb eerst een lay-out gezocht op het internet. Je typt gewoon in Google ''bloggers template.'' Je kan er ook een eis achter typen bijvoorbeeld ''bloggers template simple'' of ''bloggers template girly.'' Nou, dan klik je op een link van een website waar ze die templates (= lay-outs) hebben. Je scrolt dan door alle templates heen en kiest er een leuke uit. Je klikt op downloaden. Nu heb je de zipmap gedownload en pak je 'm uit. Hierna ga je naar blogger en klik je op ''sjabloon.'' Rechtsboven staat iets van back-up/herstellen, klik daarop. Klik dan op ''bestand kiezen'' en zoek je template (bij alle uitgepakte bestanden moet je het bestand zoeken die het grootst is, dus met de meeste kb). Upload het en je nieuwe lay-out is er!
Je kan nu natuurlijk allerlei aanpassingen aanbrengen bijvoorbeeld andere kleuren.

Problemen.
Helaas ziet mijn blog er niet helemaal uit als ik wilde. Je ziet namelijk dat er onder mijn bloggers naam in het roze ''home, menu 1, menu 2, menu 3 enz.'' staat. Ik wil dit weghebben! Of kunnen bewerken met mijn social media linkjes erin bijvoorbeeld. Maar dit lukt me niet! Hoe doe ik dit? Als je dit weet help me please. Ook zou ik graag de afbeelding met mijn bloggers naam erin groter willen. Maar ook dit lukt me niet. Dus als iemand van jullie weet hoe ik dit moet doen, help!

Er zijn ook wat kleine dingetjes waar ik nog naar moet kijken. Bijvoorbeeld het knopje waar ''read more'' instaat doet hem soms niet. Je moet dan twee, drie keer klikken voordat je verder kan lezen. Ook zou ik liever ''lees verder'' dan ''read more'' in het knopje willen zetten.

Oh nog even een leuk dingetje! Ik heb een huisdier op mijn blog. My bloggers panda! Jullie kunnen met haar spelen en haar eten geven. Je kunt haar vinden in de rechterkolom op mijn blog. Ze heet Paris. :)

Ik hoop dat jullie mijn nieuwe lay-out leuk vinden. Ik ben er in ieder geval erg enthousiast over. Sorry voor de kleine probleempjes nog. Ik hoop dat iemand van jullie me hiermee kan helpen. Sowieso ga ik me er de komende dagen mee bezighouden!

Bedankt voor het lezen! Vergeet je me niet te volgen op bloglovin' en op social media?
Twitter: @AyeshaMahabier 
Instagram: ayeshazayn
Tumblr:babybewithmesohappiily.tumblr.com

Liefs Ayesha
Afbeeldingen zijn niet van mij. Gevonden op Google en hadden geen copyright. :)

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 reacties:

Een reactie posten