Spring vibes! // leuke lente tips

Hallo allemaal!
Vandaag geef ik jullie wat tips voor in de lente. Wat voor parfum lekker is, wat een leuke activiteit is, een leuk lente boek enzovoort. Lees je lekker mee?

Psssssssssst. Ik weet dat er al een paar weken geen artikel online is gekomen. Ik kom maar niet aanzetten met mijn redenen (ziek zijn, school, geen zin). Maar als een soort van sorry, heb ik hier een artikel voor jullie die ik eigenlijk voor morgen zou inplannen. Ik heb hard mijn best gedaan voor dit artikel dus beter vinden jullie het leuk doei. Nee grapje ik hou van jullie lieve lezers. <3 :)

♡
Deze afbeelding is van weheartit en ik vind het leuk.
Lente activiteit: picknicken
Picknicken is super leuk voor in de lente! Na school samen met wat vrienden naar het park fietsen, iedereen neemt wat lekkers mee en hier is je picknick. Hoeft totaal niet duur te zijn of veel energie te kosten. Je kunt bij de picknick natuurlijk wat eten en drinken, maar ook bijvoorbeeld voetballen, tijdschriften lezen, bijkletsen, zonnen enzovoort. 
Bron:debrugkabouter.nl

Lente boeken: On Top en Eleanor&Park
Bron: nsmbl.nl
Hou je van een leuk boek maar wil je er toch nog wat van leren? Dan is dit boek echt een topper voor jou! Vooral ondernemende en sociale tips vind je hierin. Ik vind Anna Nooshin, de schrijfster van dit boek, echt een onwijs inspirerende vrouw. Aanrader!

Bron: amazon.com

Ik hou van romantische verhalen! Jij ook? Dan moet je dit boek echt lezen. Meer heb ik er niet over te zeggen haha. Gewoon lezen dus.


Lente lipstick: Mac Faux + dupe van L'oreal
Bron: ebay.ca
Dit is de dupe van Mac Faux. De lipstick is wat lichter dan Mac Faux en ook wat minder ''rood rozig.'' Maar opzicht lijkt het er wel op. En deze scheelt ook in de prijs. De kleur van deze lipstick zet ik later in een reactie hieronder voor als je er benieuwd naar bent. (Heb de lipstick nu niet bij de hand van daar dat ik het later of morgen even doe haha.
Bron: makeupalley.com
En tada Mac Faux, iedereen kent deze al haha.

Lente geurtje: Replay
Bron: drogisterijpoelsma.nl
Frisse geurtjes dragen zijn echt helemaal hip voor in de lente. Vind ik leuk!

Nou, dit was 'm dan!
Ciao! Bedankt voor het lezen!

Liefs Ayesha.

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 reacties:

Een reactie posten