Wednesday wisedom #1

Hoi allemaal.

Soms kom je op een punt in je leven waar je even nadenkt over je leven. Gewoon even stil staan bij alles en nadenken erover. Je denkt dan na over hoe je je leven vindt op dat moment. Ik ben niet ongelukkig. Ik ben gelukkig. Mijn leven is leuk. Ik ga naar school, heb een aardige familie, chille vrienden en af en toe coole dingen doen zoals reizen. Maar.. waarom doe ik elke dag niet iets cools? 
Die ''coole dingen'' zijn eigenlijk gewoon extreem leuke dingen. En iedereen wilt elke dag toch iets extreem leuks doen? Maar waarom doen we dat dan niet? Ja ja.. ik hoor je nu wel denken ''elke dag reizen is een duur grapje hoor.'' Reizen was maar een voorbeeld. Ik snap dat dat niet elke dag kan want we hebben nou eenmaal die verplichting zoals school, werk en bla bla bla. Maar wat dacht je van naar een high school gaan in een ander land bijvoorbeeld Amerika. Super vet toch. Of in plaats van vakken vullen bij de AH muziektracks maken en sturen naar artiesten. 

Wat ik nou wil zeggen met dit slap verhaal.. maak wat van je leven, ook al heb je die verplichten. Switch van saaie baan naar leuke baan bijvoorbeeld. Maak van je hobby je werk. Zo doe je elke dag iets extreem leuks. Ik zeg niet dat je in 1 klap meteen een leuke baan kan vinden. Je moet er eerst voor werken. En dan komt het leuke pas... :')

#wednesdaywisedom

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 reacties:

Een reactie posten