10 vragen van Tumblr TAG

Hoi allemaal
Vandaag ga ik de 10 vragen TAG doen van Tumblr. Op Tumblr is deze TAG al populair en op blogs heb ik deze TAG niet echt zien voorkomen. Dus ik dacht, waarom doe ik het niet? Hier is dus de 10 vragen TAG!

1. If you cold be born in another time when and where would you choose to?
(Als je geboren kon zijn in een andere tijd waar en wanneer zou je kiezen?)

Nah, ik zou eigenlijk niet echt in een andere tijd willen leven. Ik vind dit wel prima, maar als ik moet kiezen zou ik niet voor het verleden kiezen maar voor de toekomst. Ik zou geboren willen worden in 2100, volgens mij een heel nieuw tijdperk. En het is dan ook veel gevorderd in techniek denk ik. Ik zou wel gewoon in Nederland willen blijven, zelfde plek als waar ik nu leef. 

2. In which book would you live? 
(In welk boek zou je willen leven?)
Supermodels Laura van Sarra Manning. Niet omdat het mijn lievelingsboek is, maar omdat ik het verhaal supervet vind. Het gaat over een meisje genaamd Laura, ze heeft een contract bij een modellenbureau gewonnen via een tv-show. Nu moet ze hard werken, veel ups en downs, maar op het eind komt alles goed. Het lijkt me erg tof om zoiets mee te maken.


3. Would you get any tattoo/piercing and if yes what? 
(Zou je een tatoeage/piercing willen en zo ja wat?)
Nu zou ik niet perse een tatoeage of piercing willen, al vind ik ze wel heel mooi. Ik heb al een oorbel gaatje in beide oren en dat vind ik wel genoeg. Een tatoeage zou opzicht nog wel leuk zijn. Een speciale datum in Latijnse cijfers, een simpel hartje of samen met een vriendin een diamantje. Kleine tatoeages zijn life. 


4. First concert you’ve been to. 
(Eerste concert waar je heen bent geweest?)
The Starsdance Tour van Selena Gomez, hier in Amsterdam. Het was mijn eerste en beste concert ever. Echt een onvergetelijke avond.


5. Your style in three words. 
(Jouw stijl in drie woorden.)
Classy, girly en fashionable. 


6. Who’s your ultimate celebrity crush? 
(Wie is jouw ultieme celebrity crush?)
Zayn Malik. Maar ook Justin Bieber en Luke Hemmings vind ik heel heel heel leuk. Scheelt net 0,0000001 procentje. 


7. What’s the meaning of your name? 
(Wat is de betekenis van jouw naam?)
Leven, levend. 
Mensen met deze naam hebben het intense verlangen om iets waardevols te doen in het leven. 

8. What languages can you speak (fluently or broken)? 
(Welke talen kan je spreken, vloeiend of niet zo vloeiend?)
Nederlands en Engels vloeiend. Frans en Duits niet zo vloeiend.


9. What superpower would you have? 
(Welke superkracht zou je willen hebben?)
Onzichtbaar kunnen zijn, gedachtes kunnen lezen en kunnen vliegen. 


10. What would you say to your past self if you could talk to them?
(Wat zou je willen zeggen tegen je jongere zelf als je kon praten tegen ze?)
Dat ik moet genieten van het leven als jong meisje want als je eenmaal op de middelbare school zit is het toch anders dan vroeger. En dat alles goed komt.


Bedankt voor het lezen <3

Liefs Ayesha 


Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 reacties:

Een reactie posten