Laat klets artikeltje! // favoriete Spotify playlist, sporten & gezonder eten, mode/fashion

Goedenavond allemaal

Sorry dat er vandaag geen artikel online is gekomen om 16:00 uur. Ik had vandaag namelijk 2 belangrijke proefwerken. Daarvoor moest ik gister leren en het dan zoveel tijd in beslag dat ik zelfs maar alleen voor 1 proefwerk kon leren. Gelukkig kende ik al wat van het andere proefwerk en is het me gelukt het goed te maken. Wiskunde en Engels daar waren de proefwerken van trouwens. Maar goed, ik had gister dus geen tijd om een artikel te schrijven en in te plannen voor vandaag. En na school zou ook niet lukken vandaag, dus sorry. 

Ik voelde me schuldig dus ik dacht weet je wat, ik maak even een snel artikeltje voor tussendoor. Ik plaatst deze gewoon blog en hoop dat jullie dit toch wat beter vinden dan helemaal geen artikel.

Ik wilde in dit artikeltje gewoon een beetje kletsen. Ik had gister school tot half 5. Echt niet chill. Vandaag had ik school tot 5 over 3. Opzicht wel fijn, maar toch kermt het veel energie z'n dag school. Ik was dan ook helemaal kapot haha. Nu ben ik dus dit artikeltje aan het tikken met mijn favoriete Spotify playlist aan. Pop my day heet de lijst en klik hier om naar de playlist te gaan.
Ik ben de laatste tijd echt helemaal into the Spotify hahaha. 

Verder wil ik ook wat meer sporten. Dus 2 keer per week naar de sportschool, 2 dagen pennyboarden, 1 dag hardlopen en dan misschien nog een 10 minuten work-out ergens tussendoor. Ik merk gewoon dat ik wat fitter wil zijn en me fitter wil voelen. Dus gezonder eten moet ik ook zeker weten doen.. Vanaf morgen ga ik er echt opletten en echt van de luie bank afkomen en sporten. Als jullie hierover artikelen willen, laat het dan even weten. Misschien kan ik op zondag een artikel maken waarin ik vertel wat ik die week heb gedaan aan sport en hoe het is gegaan met gezond eten. Dat is denk ik wel een leuk idee, maar laat me weten wat jullie willen.

Ook wil ik wat meer artikelen maken over mode/fashion. Ik merk de laatste tijd dat ik dat onderwerp gewoon super leuk en interessant vind. Ik moet nog heel veel leren, dus kan ik mooi mijn research doen en dat delen met jullie in een artikel. Leer ik wat en leren jullie wat. Ik heb eigenlijk nooit echt de modeshows gerespecteerd, ik vond het altijd maar onzin. Maar nu respecteer ik het zo erg en ik begrijp nu het doel van al die modeshows. Ik ben echt in de modewereld verzonken haha.

Nou, het is nu 19:05 uur. Ik ga dit artikeltje lekker beeindigen en inplannen voor 19:15 uur.
Dus dankjewel voor het lezen en tot morgen! Ik kan alvast vertellen dat ik een TAG heb voor morgen, om 16:00 uur. Dus kom zeker weten terug op mijn blog. :)

Liefs Ayesha

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 reacties:

Een reactie posten