De laatste keer TAG



Hoi iedereen!
Vandaag heb ik weer eens een TAG voor jullie woehoe! Dat is namelijk al een tijdje geleden haha, Maar goed, ik ga de ''laatste keer'' TAG doen. Bijvoorbeeld wanneer ik het laatst heb gekookt of wanneer ik voor het laatst huilde. Ben je benieuwd naar mijn antwoorden hierop? Lees dan snel verder! :)
Price tag

PSSSSTTT. Dit is eigenlijk een mama TAG, maar vond 'm zo leuk dat ik heb gewoon ga doen. Wel heb ik een paar vragen veranderd, omdat ik geen kinderen heb haha. 


De laatste keer dat jij:

Uitgebreid hebt gekookt
Gelukkig kookt mijn moeder normaal, maar af en toe kook ik wel. De laatste keer dat ik een avondmaal heb gekookt is ongeveer 1,5 week geleden. Best netjes voor een tiener toch?

Dacht ik wil nog een baby Dacht ik wil een baby
Ik ben nog lang niet toe aan kinderen omdat ik zelf nog een kind ben haha. Maar soms denk je wel eens na over je toekomst en dan denk je ook over baby's enzo. Zoiets had ik een maandje geleden. Ik vond mijn baby pop van vroeger en bedacht toen hoe het zou zijn als je echt een baby had lol.

Zo hard hebt gelachen dat je mascara op je kin hing
Dat was vandaag nog! Bij Frans op school maakte de docente en ik grapjes en ik lach he-le-maal in een deuk. Heel de klas eigenlijk hahahaha.
Trying not to Laugh in class like 😆😊
Huilde
Gisteren had ik een baaldag en bij z'n baaldag hoort een potje janken. Dus ja. Ik heb gehuild maar ik weet dus eigenlijk niet waarom.

Veel te veel geld hebt uitgegeven
Dat is al weer een tijdje geleden, gelukkig! Ik denk ongeveer 2 maanden geleden. Toen gaf ik al mijn geld uit aan kleine dingen zoals eten, make-up, T-shirtjes enzovoort. Mijn geld was toen zo op aan zooi en ik wist eigenlijk niet wat ik allemaal had gekocht oeps.

Je kind je ontroerde  Iemand je ontroerde
Ik raak niet snel ontroerd. Ik kan me daarom ook niet echt herinneren wanneer iemand me ontroerd heeft laten raken. Wel weet ik dat ik vorige week best wel shocked (op een goede manier) door Justin Biebers interview was. Zulke lieve woorden, zulke goede quotes. Maar of ik echt ontroerd raakte, hmmm denk het niet.

Dronken was
Simpel en kort antwoord, ik drink niet dus kan ook niet dronken raken. :)



Heel hard hebt gezongen
Pfff. Ik zing echt altijd. Lekker met de radio mee of gewoon in de klas. Ik kan trouwens totaaaal niet zingen maar ja joh.

Gesport hebt
Maandag, al weer een paar dagen geleden oeps.

Hebt gelogen 
Uhmm, dat ik goed geleerd heb? Dat ik mijn huiswerk heb gemaakt? Nee, zelfs dat zeg ik eerlijk. Ik ben nou eenmaal heel eerlijk, soms te eerlijk en straight to the point. Maar goed, dat is nou wie ik ben. Liever te eerlijk dan te veel leugens toch?

Dat was de TAG alweer! Dankjewel voor het lezen. En als je nog een vraag of opmerking hebt, plaats een reactie en ik beantwoord 'm zeker :D

Tot morgen!

Liefs Ayesha
Alle afbeeldingen zijn van weheartit.com

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 reacties:

Een reactie posten