Ode aan Van Gogh

Hoi allemaal!
Vandaag wil ik mooie Van Gogh kunstwerken met jullie delen omdat ik helemaal verliefd ben op zijn werk. Ook laat ik wat ideetjes zien hoe je zijn kunst kan toepassen op je eigen spullen. Lees dus snel verder :)

Hieronder zie je mijn favoriete Van Gogh work of art.

Untitled



UntitledUntitledUntitledUntitledVan Gogh'-''-''-''-'Starry night over the Rhone - Vincent van Gogh'-'-'-'-'.

De kleurtinten die Van Gogh gebruikt vind ik prachtig. Ook de verhalen van de kunst vind ik mooi. Hieronder zie je afbeeldingen van hoe je zijn werk kan verwerken in spullen die je gebruikt.

Shirt (21) TumblrUntitledStarry night violinUntitled👏so goodUwww.etsy.comartUntitledwallFavoritas | Tumblr.Instapics ♛ | via FacebookQuilling: The Starry Night by Vincent van Gogh by MarieAvril on DeviantArt

Vet hé? Dit kan je zelf ook proberen als je een beetje creatief bent. Ik denk dat ik ook z'n schilderij ga proberen te maken. Daar maak ik dan wel een artikel over als het me is gelukt.

Laat me weten wat jullie favoriete schilderij van Van Gogh is. Mijne is die rode met bloemetjes maar ook de blauwe die je hierboven ziet vind ik geweldig.

Bedankt voor het lezen en tot morgen!

Liefs Ayesha
Alle afbeeldingen zijn van weheartit.com 

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 reacties:

Een reactie posten