Revival // Selena Gomez album promotie!

Hoi allemaal!

Ik heb enorm veel respect voor Selena Gomez gekregen. Ik had altijd al heel veel respect voor haar, al zeven jaar lang. Maar ik weet niet hoe het kan, maar mijn respect is nu zoveel keer meer geworden. Selena is echt een topvrouw, een powervrouw. Ze inspireert zoveel mensen met wat ze doen. Ze is zo dankbaar voor alles. Ik ben zo dankbaar voor haar. Selena is mijn grootste inspiratiebron. 

Haar nieuwe album ''Revival'' is nu uit. Het beste album waar ik ooit naar heb geluisterd. De liedjes hebben zoveel emotie dat je er gewoon rillingen van krijgt. En Selena's stem is gewoon echt een stem van een engel. Kortom: luister zeker naar het album! Zie hieronder meer info over het kopen/luisteren naar haar album. 


Koop nu Revival voor 18,99 euro op bol.com
klik hier om het album te kopen
Dit is de tracklist:
 1. Revival
 2. Kill Em With Kindness
 3. Hands To Myself
 4. Same Old Love
 5. Sober
 6. Good For You
 7. Camouflage
 8. Me & The Rhythm
 9. Survivors
 10. Body Heat
 11. Rise

Koop nu voor 20,99 euro Revival Deluxe op bol.com
klik hier om het album te kopen
Dit is de tracklist:
 1. Revival
 2. Kill Em With Kindness
 3. Hands To Myself
 4. Same Old Love
 5. Sober
 6. Good For You
 7. Camouflage
 8. Me & The Rhythm
 9. Survivors
 10. Body Heat
 11. Rise
 12. Me & My Girls
 13. Nobody
 14. Perfect
 15. Outta My Hands (Loco)
 16. Cologne

Je kan het album ook kopen op iTunes. Daar kost 'ie wat goedkoper. 


Ook kan Revival en Revival Deluxe GRATIS luisteren op Spotify.

Laat me weten wat je van haar album vindt!

Liefs Ayesha
Afbeeldingen van billboard.com en klatsch-tratsch.de 

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 reacties:

Een reactie posten